Qlosr Group AB (publ) presenterar på Aktiespararnas Stora Aktiedag 28 nov

24 november 2022 15:02

Qlosr Group AB (publ) (”Qlosr Group” eller ”Bolaget”) medverkar på Aktiespararnas evenemang ”Stora Aktiedagen” på Hotell Birger Jarl den 28 november 2022. Group CEO Jonas Norberg kommer att presentera Qlosr Groups strategi för att nå de finansiella målen 2024, där Bolaget ska omsätta 1 miljard med EBITA på 10-12%. Efter presentation kommer det att finnas möjlighet att ställa frågor.

Qlosr Group AB (publ) bjuder in dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Dagen efter publiceras presentationen på www.aktiespararna.se/tv/live/evenemang

Vill du ställa frågor under livesändningen kan du skicka ett SMS till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Frågorna kan skickas i förväg eller under presentationen och kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator.

När: 28 november 2022 klockan 08:30
Livesändning: www.aktiespararna.se/tv/live