Stadsmissionens Skolstiftelse avropar prenumerationstjänster till ett värde av ca 8 Msek

11 februari 2022 14:40

Stadsmissionens Skolstiftelse (”Stadsmissionens Skolstiftelse”) avropar prenumerationstjänster via ett tre års avtal med Qlosr Group AB (publ) (”Qlosr Group” eller ”Bolaget”) till ett värde av ca 8 Msek.

Stadsmissionens Skolstiftelse utökar sitt nuvarande avtal med Qlosr Group och adderar paketerade tjänster för elevklienter enligt Qlosr Groups prenumerationsmodell. Inom ramen för uppdraget kommer Qlosr Group också att återta befintlig hårdvara och hantera på ett miljöriktigt sätt enligt Bolagets hållbarhetsplan. Utökningen gör att Stadsmissionens Skolstiftelse stärker sin position som en av Qlosr Groups största kunder.

Stadsmissionens Skolstiftelse, som driver gymnasieskolor, gymnasiesärskola, folkhögskola och yrkeshögskola med drygt 3 000 elever, deltagare och studenter i Mälardalen, fortsätter därmed att utöka sitt engagemang med Qlosr Group.

Detta är den fjärde utrullning av paketerade prenumerationstjänster för arbetsplats som vi gör tillsammans med Stadsmissionens Skolstiftelse och uppdraget visar återigen att Bolagets strategi med nära partnerskap och paketerade tjänsteerbjudanden skapar kundvärden som leder till fler återkommande affärer, säger Jonas Norberg VD, Qlosr Group AB (publ)