Qlosr Group AB (publ) tecknar förlängningsavtal med multinationellt miljardbolag till ett totalt värde om cirka 10,5 MSEK

20 december 2022 12:10

Qlosr Group AB (publ) (”Qlosr Group”) har tecknat ett förlängningsavtal för att leverera paketerade prenumerationstjänster till ett multinationellt miljardbolag inom detaljhandel med över 6000 medarbetare och omsättning på över 40 miljarder per år. Det totala värdet uppgår till cirka 10,5 MSEK och längden på kontraktet sträcker sig initialt över 1 år.

Vi ser fram emot att fortsätta leverera paketerade prenumerationstjänster av hög kvalitet. Leveransen som primärt omfattas av nätverkstjänster, IT-drift och konsulttjänster bidrar till att förenkla kundens vardagliga hantering, säger Jonas Norberg Group CEO, Qlosr Group AB (publ)

En djup teknisk kompetens och nära partnerskap mellan Qlosr Group och kunden har varit starkt bidragande till att Qlosr Group har fått förnyat förtroende.